Asukkaan palvelukanava on avattu

Lahden Talojen asukkaat pääsevät varaamaan esimerkiksi saunavuoroja asukkaan palvelukanavan kautta. Asukkaan palvelukanava on Lahden Talojen asukkaiden oma digitaalinen kanava, jossa voi jatkossa hoitaa asumiseen liittyviä asioita kätevästi sähköisesti. Kanava avautui asukkaiden käyttöön syyskuun alussa.

Tässä ensimmäisessä vaiheessa asukkaat pääsevät palvelukanavan kautta hoitamaan esimerkiksi saunavuoron tai autopaikan varauksia digitaalisesti. Myös tarpeelliset yhteystiedot ja lomakkeet on koottu näppärästi yhteen paikkaan.
− Palvelukanavaa on kehitetty yhteistyössä asukkaidemme kanssa. Näin olemme saaneet tietoa asukkaille tärkeistä palveluista ja toiveista kanavan sisältöjen suhteen, kertoo Lahden Talojen isännöintipäällikkö Matti Koskinen.

Palvelukanavan sisältöjä kehitetään jatkuvasti. Koskinen kertoo, että jatkossa kanavan tarjontaan on tarkoitus lisätä muita asumiseen liittyviä palveluita ja muun muassa yhteistyökumppaneiden tarjoamia etuja. Tällä hetkellä palvelukanavan kautta voi tilata esimerkiksi muuttopalveluita.

Palvelukanavalla on käytössä vahva tunnistautuminen. Tämä mahdollistaa tulevaisuudessa erilaisten asukkaille suunnattujen palveluiden tarjonnan laajentamisen

Tutustu palvelukanavaan tästä.

 

Uutiset