Asukkaan palvelukanava on avattu

Lahden Talojen asukkaat pääsevät pian varaamaan esimerkiksi saunavuoroja sähköisesti asukkaan palvelukanavan kautta.

Asukkaan palvelukanava on Lahden Talojen asukkaiden oma sähköinen kanava, jossa voi jatkossa hoitaa asumiseen liittyviä asioita kätevästi sähköisesti. Tässä ensimmäisessä vaiheessa asukkaat pääsevät palvelukanavan kautta hoitamaan esimerkiksi saunavuoron tai autopaikan varauksia digitaalisesti. Myös tarpeelliset yhteystiedot ja lomakkeet on koottu näppärästi yhteen paikkaan.

”Palvelukanavaa on kehitetty yhteistyössä asukkaidemme kanssa. Näin olemme saaneet tietoa asukkaille tärkeistä palveluista ja toiveista kanavan sisältöjen suhteen”, kertoo Lahden Talojen isännöintipäällikkö Matti Koskinen. Palvelukanavan sisältöjä kehitetään jatkuvasti. Koskinen kertoo, että jatkossa kanavan palvelutarjontaan on tarkoitus lisätä muita asumiseen liityviä palveluita ja muun muassa yhteistyökumppaneiden tarjoamia palveluita ja vaihtuvia tarjouskuponkeja. Tällä hetkellä palvelukanavan kautta voi tilata esimerkiksi muuttopalveluita.

Palvelukanavalla on käytössä vahva tunnistautuminen. Tämä mahdollistaa tulevaisuudessa erilaisten asukkaille suunnattujen palveluiden tarjonnan laajentamisen.”Maaliskuussa järjestetään asukashallituksen vaali – katsotaan saadaanko esimerkiksi digitaalinen äänestys toteutettua asukkaan palvelukanavassa jo tuolloin”, Matti Koskinen toteaa.

Tutustu palvelukanavaan tästä.

 

Uutiset