Lahden Talot löytyy nyt Kauppakeskus Trion Palvelutorilta: ”Meille on tärkeää tarjota laadukasta asiakaspalvelua myös kasvokkain”

Uusi Lahden Talojen palvelupiste on valmiina auttamaan niin Lahden Talojen nykyisiä kuin tuleviakin asukkaita lokakuun alusta alkaen.

Lahden Talojen palvelupisteellä voi asioida Lahden Talojen asumiseen liittyvissä asioissa, joihin asiakaspalvelun ammattilaiset löytävät ratkaisuja kysymyksistä riippumatta. Palvelupisteellä autetaan myös uuden kodin löytämisessä.
− On tärkeää, että jokaiselle asukkaallemme löytyy sopiva tapa hoitaa asumisen asioita. Olemme panostaneet paljon sähköisiin palveluihimme, mutta näemme yhä tärkeänä tarjota laadukasta ja turvallista asiakaspalvelua myös kasvokkain, kertoo Lahden Talojen markkinointipäällikkö Piia Jokiaho.

Lahden Talot avasi palvelupisteensä lokakuun 5. päivä. Lahden Talot palvelee Palvelutorilla kolmena päivänä viikossa: tiistaina, keskiviikkona ja torstaina klo 9–15 välillä. Asiakkaat voivat tulla asioimaan ilman erillistä ajanvarausta. Lahden Talot auttaa asukkaitaan asumisen asioissa myös puhelimitse sekä sähköisesti.

Sähköiset palvelut helpottavat asukkaiden arkea

Lahden Talot julkaisi syyskuun alussa asukkaiden oman palvelukanavan, joka tuo helppoutta ja sujuvuutta asukkaiden arkeen. Asukkaat voivat esimerkiksi varata saunavuoron tai autopaikan sähköisesti, vaikkapa oman puhelimen kautta. Myös tarpeelliset yhteystiedot ja lomakkeet on koottu yhteen paikkaan. Lahden Talojen isännöintipäällikkö Matti Koskisen mukaan palvelukanava on kehitetty yhteistyössä asukkaiden kanssa.
− Asukkaan palvelukanavan tarkoitus on nimenomaan helpottaa asukkaidemme elämää ja siksi olemme tehneet sitä tiiviissä yhteistyössä asukkaidemme kanssa. Näin olemme saaneet tietoa asukkaille tärkeistä palveluista ja toiveista kanavan sisältöjen suhteen, Koskinen kertoo.

Koskisen mukaan palvelukanavan sisältöjä kehitetään jatkuvasti, ja jatkossa kanavan tarjontaan on tarkoitus lisätä muitakin asumiseen liittyviä palveluita ja muun muassa Lahden Talojen yhteistyökumppanien tarjoamia etuja.  Palvelukanavalla on käytössä jo nyt vahva tunnistautuminen, joka mahdollistaa tulevaisuudessa erilaisten asukkaille suunnattujen palveluiden tarjonnan laajentamisen.

Tiedotteet