Lahden Talot aloittaa muutosneuvottelut parantaakseen asiakaskokemustaan ja tuottaakseen entistä parempaa lisäarvoa asukkailleen

Jotta voisimme tuottaa entistä parempaa asiakaskokemusta, meidän on toimittava ja johdettava toimintaamme aidosti asiakaslähtöisesti. – Olemme olemassa asiakkaitamme varten, toteaa Lahden Talojen toimitusjohtaja Sanna Karppinen. Asiakkaalle arvoa tuottavaan asiakaskokemukseen panostaminen parantaa myös työntekijäkokemusta kirkastamalla vastuita, valtuuksia ja meidän kaikkien yhteistä tavoitetta. – Asiakas luo työllemme merkityksen, sanoo Karppinen.

Yhteistoimintalain 16.2 §:n mukaisten muutosneuvottelujen piirissä on yhtiön koko henkilöstö. Neuvottelut saatetaan loppuun helmikuun aikana ja muutokset toimintoihin, työtehtäviin ja organisaatioon otetaan käyttöön asteittain kuluvan vuoden aikana, 1.3.2024 alkaen.

 

Tiedotteet